This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • club eyes
    KURABU AIZU

    TODANAZUNA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    こうへいくん♡

    10/2 19:12

    こうへいくん、昨日は来てくれるてありがとう😊
    めちゃくちゃ久しぶりに会ったから話が止まらなくてごめんね💦
    話をめちゃくちゃ聞いてくれてありがとう🥹
    話すぎて時間なかったね(笑)
    いつもやね(笑)
    相変わらず乳首責められるの好きでよかった(笑)
    めちゃくちゃ感じてくれてありがとう😊
    いっぱい責めたからいっぱい出たね(〃^∇^)o_彡☆
    よかった😀
    また来てね☺️

    こうへいくん♡

    こうへいくん、昨日は来てくれるてありがとう😊
    めちゃくちゃ久しぶりに会ったから話が止まらなくてごめんね💦
    話をめちゃくちゃ聞いてくれてありがとう🥹
    話すぎて時間なかったね(笑)
    いつもやね(笑)
    相変わらず乳首責められるの好きでよかった(笑)
    めちゃくちゃ感じてくれてありがとう😊
    いっぱい責めたからいっぱい出たね(〃^∇^)o_彡☆
    よかった😀
    また来てね☺️

    To List Page