This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • ラブリリー アイドルプロデュース
    LOVE LILY IDOL PRODUCE

    KIRARA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    お礼だよ🩵

    9/15 19:33

    17:00〜60分で呼んでくださったお兄さん
    ありがとうございました!

    凄い気さくにテンション高くお話ししてくださってきららの緊張もすぐ解けた🥺

    プレイ中も凄いえっちな声出ちゃうくらい
    たくさんきららの事いじめてくれて
    ありがとう´ᴗ ·̫ ᴗ`

    またきららのことたくさん愛しに来てくれたら嬉しいです🎶💞

    お礼だよ🩵

    17:00〜60分で呼んでくださったお兄さん
    ありがとうございました!

    凄い気さくにテンション高くお話ししてくださってきららの緊張もすぐ解けた🥺

    プレイ中も凄いえっちな声出ちゃうくらい
    たくさんきららの事いじめてくれて
    ありがとう´ᴗ ·̫ ᴗ`

    またきららのことたくさん愛しに来てくれたら嬉しいです🎶💞

    To List Page