This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • ジュリア(JULIA)
    JURIA

    KIRA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    博多区ビジホ 写真指名のGさん

    10/1 19:44

    はじめまして100分のGさん
    ありがとうございました🫶🏻🩵

    びっくりするほど気さくで
    100分じゃ物足りなかったです🥺
    プレイも大人の色気って感じで
    めちゃめちゃ濡れちゃいました🤦🏻‍♀️✨
    もーほんとうに楽しかったの一言!

    また福岡に来るみたいなので
    その時はお誘い待ってます🫰🏻❤️‍🔥

    博多区ビジホ 写真指名のGさん

    はじめまして100分のGさん
    ありがとうございました🫶🏻🩵

    びっくりするほど気さくで
    100分じゃ物足りなかったです🥺
    プレイも大人の色気って感じで
    めちゃめちゃ濡れちゃいました🤦🏻‍♀️✨
    もーほんとうに楽しかったの一言!

    また福岡に来るみたいなので
    その時はお誘い待ってます🫰🏻❤️‍🔥

    To List Page