This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • ジュリア(JULIA)
    JURIA

    NONO Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    スイート406のお兄さん🏩

    9/21 11:05



    指名ありがとう🌟

    最初から最後まで楽しい方で

    初めましてなのに全然仲良しだったねꉂ🤭

    おかげで楽しい時間過ごすことができた🫶🏻💕

    ありがとう〰️🩷ྀི🩷ྀི

    為になる話からちょっとしたコントまで

    ほんとに笑いの空間で幸幸💞

    🍵も🧇🍪も美味しかったよ🥺

    お気遣いありがとう🫧

    また会えるの楽しみにしてます🤤




    スイート406のお兄さん🏩



    指名ありがとう🌟

    最初から最後まで楽しい方で

    初めましてなのに全然仲良しだったねꉂ🤭

    おかげで楽しい時間過ごすことができた🫶🏻💕

    ありがとう〰️🩷ྀི🩷ྀི

    為になる話からちょっとしたコントまで

    ほんとに笑いの空間で幸幸💞

    🍵も🧇🍪も美味しかったよ🥺

    お気遣いありがとう🫧

    また会えるの楽しみにしてます🤤




    To List Page