This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • 中洲遊郭
    NAKASU YUUKAKU

    TSUYAKA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    [お題]from:ギロチンさん

    10/25 19:53

    お題:これされたら萎えるエッチ中のNG行動って何ですか?に回答♪



    お互いに清潔な状態は大前提なんですけど、
    顔や耳を舐められると、うゎー🥺思ってそれからずっとその部分だけ気になってしまって集中できなくなってしまいます。

    舐められるならせめて首から下がいいですimg
    背中や内腿は好きです♥

    [お題]from:ギロチンさん

    お題:これされたら萎えるエッチ中のNG行動って何ですか?に回答♪



    お互いに清潔な状態は大前提なんですけど、
    顔や耳を舐められると、うゎー🥺思ってそれからずっとその部分だけ気になってしまって集中できなくなってしまいます。

    舐められるならせめて首から下がいいですimg
    背中や内腿は好きです♥

    To List Page