This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • 姫1
    Hime1

    Ten Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    おはよー·͜· ☀︎

    8/5 12:04

    おはようございます、てんです໒꒱· ゚


    早起きつらいのでこの時間帯のてんは多分寝てます()
    最近寝れてなくてつらい😭😭


    多分沢山動いたら寝れるはず⋮‎(∩ ˋ͈ ‎𐩰 ˊ͈ ∩)‎⋮


    お兄さんと遊べば遊ぶほどスッキリして眠りも良くなる気がするもん՞っ ̫ ⊂՞


    今日も出勤するので沢山遊んでくれたら嬉しいな♡♡


    では、また夜に𓂃 𓈒𓏸໒꒱

    おはよー·͜· ☀︎

    おはようございます、てんです໒꒱· ゚


    早起きつらいのでこの時間帯のてんは多分寝てます()
    最近寝れてなくてつらい😭😭


    多分沢山動いたら寝れるはず⋮‎(∩ ˋ͈ ‎𐩰 ˊ͈ ∩)‎⋮


    お兄さんと遊べば遊ぶほどスッキリして眠りも良くなる気がするもん՞っ ̫ ⊂՞


    今日も出勤するので沢山遊んでくれたら嬉しいな♡♡


    では、また夜に𓂃 𓈒𓏸໒꒱

    To List Page