This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • 姫1
    Hime1

    Ten Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    おはよ໒꒱· ゚

    9/6 11:01

    おはようー!てんです໒꒱· ゚


    昨日は急遽だったのに遊んでくれてありがとうございました➰🎀🤍


    早起きしようと思ってたけど爆睡しちゃった💦💦
    今日は病院行って学校行ってからのバタバタなのでいつも通りの7時半からいます😼➰👊🏻


    週末なのでお兄さんに会えるの楽しみにしてますね♪̊̈♪̆̈

    おはよ໒꒱· ゚

    おはようー!てんです໒꒱· ゚


    昨日は急遽だったのに遊んでくれてありがとうございました➰🎀🤍


    早起きしようと思ってたけど爆睡しちゃった💦💦
    今日は病院行って学校行ってからのバタバタなのでいつも通りの7時半からいます😼➰👊🏻


    週末なのでお兄さんに会えるの楽しみにしてますね♪̊̈♪̆̈

    To List Page