This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • ペルソナ
    PERUSONA

    MORINAGAPAPIKO Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    昨日のお礼💌

    9/4 11:26



    自宅に呼んでくれたお兄さん♡


    初めましてのお兄さん!!
    2,3ヶ月気になっててやっと呼べたって言ってくれて嬉しかったなぁあ(*≧∀≦*)💜💜

    気に入って貰えたかな??🥰💋

    色んなお話出来て楽しかったしお部屋とても綺麗だったよ〜(* ⁰̷̴͈꒨⁰̷̴͈)=͟͟͞͞➳🍦🍦🍦


    また呼んでもらえると嬉しいな❤️
    ありがとうでした〜🤌🥰

    昨日のお礼💌



    自宅に呼んでくれたお兄さん♡


    初めましてのお兄さん!!
    2,3ヶ月気になっててやっと呼べたって言ってくれて嬉しかったなぁあ(*≧∀≦*)💜💜

    気に入って貰えたかな??🥰💋

    色んなお話出来て楽しかったしお部屋とても綺麗だったよ〜(* ⁰̷̴͈꒨⁰̷̴͈)=͟͟͞͞➳🍦🍦🍦


    また呼んでもらえると嬉しいな❤️
    ありがとうでした〜🤌🥰

    To List Page