This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • ちょこmoca
    CHOCO-MOCA

    SETSUNA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    スタートから٩(ˊᗜˋ*)و

    8/9 12:02




    出勤しました( ´͈ ᵕ `͈ )♡

    スタートからお誘いしてくれたお兄様ありがとうございます(◍︎´꒳`◍︎)

    どんなお兄様なのかな?

    お兄様に会えるのが楽しみです!!

    到着するまでもう少し待っててくださいね🥺🩷

    本日もたくさんのお兄様方と楽しいお時間を過ごせたらいいなって思ってます(ฅωฅ`)♥

    たくさんのお誘い待ってます(っ ॑꒳ ॑c)ワクワク

    スタートから٩(ˊᗜˋ*)و




    出勤しました( ´͈ ᵕ `͈ )♡

    スタートからお誘いしてくれたお兄様ありがとうございます(◍︎´꒳`◍︎)

    どんなお兄様なのかな?

    お兄様に会えるのが楽しみです!!

    到着するまでもう少し待っててくださいね🥺🩷

    本日もたくさんのお兄様方と楽しいお時間を過ごせたらいいなって思ってます(ฅωฅ`)♥

    たくさんのお誘い待ってます(っ ॑꒳ ॑c)ワクワク

    To List Page