This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • Pink Collection 尼崎店~ピンクコレクション~
    PINKUKOREKUSHONAMAGASAKITEN

    RIRA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    🤍初リピートありがと♡🤍

    10/8 13:35

    🤍2度目ましてのお兄様!🤍
    遊んでくれてありがとう😭
    初リピート‼️ 1番乗り☝️✨✨

    お話がとっても楽しいお兄様で、昨日もルンルンで会いに行ったよ♪(〃ノωノ)♥

    ゴロゴロしたり途中で一緒にAV観たり、なんか60分でまとめてぎゅっ!てした感じ😂

    リラも元気もらったよ🥹🫶

    次は3度目の正直やろうね!!!❤️‍🔥

    🤍初リピートありがと♡🤍

    🤍2度目ましてのお兄様!🤍
    遊んでくれてありがとう😭
    初リピート‼️ 1番乗り☝️✨✨

    お話がとっても楽しいお兄様で、昨日もルンルンで会いに行ったよ♪(〃ノωノ)♥

    ゴロゴロしたり途中で一緒にAV観たり、なんか60分でまとめてぎゅっ!てした感じ😂

    リラも元気もらったよ🥹🫶

    次は3度目の正直やろうね!!!❤️‍🔥

    To List Page