This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • 金沢サンキュー
    KANAZAWA THANKYOU

    YUNNO Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    ありがとう♡♡♡

    8/30 23:36

    7℃のお兄様、今日はゆのんを選んでくれてありがとう❣️
    お友達と来てなかったらもっと時間長くしたのにってお言葉とっても嬉しかったよ🥺
    たくさん褒めて貰って気持ちよくなって貰って、
    最後はゆのんの自慢のおっぱいですやすや。。。
    癒されてくれたのかな?
    楽しいお時間ありがとでした(♡ᴗ͈ˬᴗ͈)⁾⁾⁾

    ありがとう♡♡♡

    7℃のお兄様、今日はゆのんを選んでくれてありがとう❣️
    お友達と来てなかったらもっと時間長くしたのにってお言葉とっても嬉しかったよ🥺
    たくさん褒めて貰って気持ちよくなって貰って、
    最後はゆのんの自慢のおっぱいですやすや。。。
    癒されてくれたのかな?
    楽しいお時間ありがとでした(♡ᴗ͈ˬᴗ͈)⁾⁾⁾

    To List Page