This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • ROSE
    ROSE

    URU Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    人には言えない願望叶えさせて

    8/13 09:02



    おはようございます♡

    昨日もたくさんのお誘いありがとうございました(◍︎´꒳`◍︎)

    めちゃくちゃ前に会った本指のお兄様に会えたり、コースアップ、会ってからのオプション付けてくれたり…
    アソコも濡れ濡れな1日でした♡

    今月の出勤はあと2日❣️

    2人だけの秘密作ろ♡
    12時からお誘いお待ちしております♡



    潤(うる)



    人には言えない願望叶えさせて



    おはようございます♡

    昨日もたくさんのお誘いありがとうございました(◍︎´꒳`◍︎)

    めちゃくちゃ前に会った本指のお兄様に会えたり、コースアップ、会ってからのオプション付けてくれたり…
    アソコも濡れ濡れな1日でした♡

    今月の出勤はあと2日❣️

    2人だけの秘密作ろ♡
    12時からお誘いお待ちしております♡



    潤(うる)



    To List Page