This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • Aroma Bloom(アロマブルーム)
    AROMA BLOOM

    AYU Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    今日は

    10/17 21:43

    今日はオンラインゲームの日らしいです( ¯꒳​¯ )ᐝ

    お兄さん達はオンラインゲームとかしますか??
    あゆは学生の時ゲーマー過ぎて
    学校の事よりゲームしかしてなかったですт ̫ т

    今でもたまにやるんですけど、
    最近はツムツムを平和にしてます😂

    でもハートが足りないんですよね‼️
    999にしてくれー‼️
    お友達たくさん送ってくれないかな.....



    あゆ🈳ました‼️この後もお待ちしてます(๑•̀ㅂ•́)و✧

    今日は

    今日はオンラインゲームの日らしいです( ¯꒳​¯ )ᐝ

    お兄さん達はオンラインゲームとかしますか??
    あゆは学生の時ゲーマー過ぎて
    学校の事よりゲームしかしてなかったですт ̫ т

    今でもたまにやるんですけど、
    最近はツムツムを平和にしてます😂

    でもハートが足りないんですよね‼️
    999にしてくれー‼️
    お友達たくさん送ってくれないかな.....



    あゆ🈳ました‼️この後もお待ちしてます(๑•̀ㅂ•́)و✧

    To List Page