This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • RAO学園
    RAO GAKUEN

    MORISAKISENA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    大好きだった💙

    8/9 10:30

    お題:子供のころ夏休みの思い出を聞かせて!に回答♪

    近所の商店街のお祭りが大好きだったの✨

    今もまだ開催してるのかはわかんないけど、

    すごく活気があって楽しかった思い出がずっと残ってるの(*´˘`*)♡

    わなげとかくじとかで当たったおもちゃも覚えてるくらい🧸💕笑

    お兄さんの子供の時の思い出も聞かせてほしいな♪

    大好きだった💙

    お題:子供のころ夏休みの思い出を聞かせて!に回答♪

    近所の商店街のお祭りが大好きだったの✨

    今もまだ開催してるのかはわかんないけど、

    すごく活気があって楽しかった思い出がずっと残ってるの(*´˘`*)♡

    わなげとかくじとかで当たったおもちゃも覚えてるくらい🧸💕笑

    お兄さんの子供の時の思い出も聞かせてほしいな♪

    To List Page