This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • 京都リップスティック
    KYOTO LIPSTICK

    HIMARI Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    しゅっきん

    10/7 05:45

    ひまりが出勤しました💕💕6時〜14時までいるよ🩶

    お兄さん、今日も一緒にイチャイチャ時間過ごしませんか?😘
    ひまりのことを考えながらムラムラしてるお兄さん、
    いっぱいいるかな...?🥰

    そんなお兄さんのこと、
    ひまりがたっぷり可愛がっちゃいますよ😈💓

    早く会いに来てくれるの待ってます🥺
    今すぐひまりに会いに来て...❤️

    しゅっきん

    ひまりが出勤しました💕💕6時〜14時までいるよ🩶

    お兄さん、今日も一緒にイチャイチャ時間過ごしませんか?😘
    ひまりのことを考えながらムラムラしてるお兄さん、
    いっぱいいるかな...?🥰

    そんなお兄さんのこと、
    ひまりがたっぷり可愛がっちゃいますよ😈💓

    早く会いに来てくれるの待ってます🥺
    今すぐひまりに会いに来て...❤️

    To List Page