This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • おねだり宮崎
    ONEDARI MIYAZAKI

    SAE 新人 人妻 Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    thanks🕊️

    8/7 13:37

    9時から遊びに来てくれたお兄さま❤️
    私を選んでくださってありがとうござい
    ましたimg

    たくさん気遣ってくれて嬉しかったです🌼
    あそこも元気でかたくて好きなフォルム笑
    だったので気持ち良すぎました🍌
    色んな体位で攻めてもらえて大興奮でした💋

    色んな話もできて楽しかったし時間あっと
    いう間でしたimg
    私の話たくさん聞いてくださって感謝して
    ます✨
    またお時間できましたらいつでも遊びに
    来てくださいね❤️






    thanks🕊️

    9時から遊びに来てくれたお兄さま❤️
    私を選んでくださってありがとうござい
    ましたimg

    たくさん気遣ってくれて嬉しかったです🌼
    あそこも元気でかたくて好きなフォルム笑
    だったので気持ち良すぎました🍌
    色んな体位で攻めてもらえて大興奮でした💋

    色んな話もできて楽しかったし時間あっと
    いう間でしたimg
    私の話たくさん聞いてくださって感謝して
    ます✨
    またお時間できましたらいつでも遊びに
    来てくださいね❤️






    To List Page