This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • スウィートリップス
    SWEET LIPS

    MIU Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    よだれの味🥰

    8/20 10:42

    キスの醍醐味って
    お口の中のよだれがまぜっこされるとこですよねimg
    女の子は穴があればなんでもいいっていう男の人たまーにいるみたいだけど
    それ、、ほんとですかimg
    どうせキスするなら可愛い女の子のよだれの方が美味しくないですかimg
    そっちの方がいっぱい舌絡めたくなりますよね
    わたしのお口の中、味わってみるimg

    よだれの味🥰

    キスの醍醐味って
    お口の中のよだれがまぜっこされるとこですよねimg
    女の子は穴があればなんでもいいっていう男の人たまーにいるみたいだけど
    それ、、ほんとですかimg
    どうせキスするなら可愛い女の子のよだれの方が美味しくないですかimg
    そっちの方がいっぱい舌絡めたくなりますよね
    わたしのお口の中、味わってみるimg

    To List Page