This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • スウィートリップス
    SWEET LIPS

    YUZUNA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    やる気スイッチ💗

    9/13 12:11

    ここ一週間は季節の変わり目からか、
    ぐったり〜としていたりあんですが😵‍💫
    昨日はなぜか「やる気」があったので、
    珍しく🍀たくさん残業をしてきました🫶今週末の三連休も、
    生理休暇でSUTEKIさんに出勤できないので😵‍💫普段のお仕事で、
    休日出勤してこようと思います🤭🩵ちなみに、ゆずなの🔞やる気スイッチは…○○びちゃんです✨


    ラブコール待ってます♡📞

    やる気スイッチ💗

    ここ一週間は季節の変わり目からか、
    ぐったり〜としていたりあんですが😵‍💫
    昨日はなぜか「やる気」があったので、
    珍しく🍀たくさん残業をしてきました🫶今週末の三連休も、
    生理休暇でSUTEKIさんに出勤できないので😵‍💫普段のお仕事で、
    休日出勤してこようと思います🤭🩵ちなみに、ゆずなの🔞やる気スイッチは…○○びちゃんです✨


    ラブコール待ってます♡📞

    To List Page