This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • スウィートリップス
    SWEET LIPS

    KIRARA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    何回も、🔞🔞

    9/9 23:15

    急にふとしたときにムラムラしちゃって1人でしちゃうことあるんだけど、🥹🔞
    そんなに頻繁にしないタイプだからその時間がすごく長めで何回も
    イケちゃうタイプだから気持ちよすぎてやばいんだよね🤦‍♀️
    お兄さんも何回もイク人いたりするから見ててすごく興奮するし対戦したいなあ🥺

    熱い夜にしちゃお🔞🔞

    何回も、🔞🔞

    急にふとしたときにムラムラしちゃって1人でしちゃうことあるんだけど、🥹🔞
    そんなに頻繁にしないタイプだからその時間がすごく長めで何回も
    イケちゃうタイプだから気持ちよすぎてやばいんだよね🤦‍♀️
    お兄さんも何回もイク人いたりするから見ててすごく興奮するし対戦したいなあ🥺

    熱い夜にしちゃお🔞🔞

    To List Page