This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • スウィートリップス
    SWEET LIPS

    SARA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    虹色の飛行船20のおにいさんへ🤍ᩚ

    10/5 01:05

    今日はお仕事終わりに呼んでくれてありがとう♡

    おにいさんすごい優しくて一緒に居る時間が本当に幸せだった(⑉• •⑉)
    始まる前からおにいさん硬くなってたりしてかわいかったね♡
    イチャイチャも優しくてすごい気持ちよかった🤭🫶🏻

    差し入れだったり、アイスもありがとう♡
    ちゃんと自己紹介のやつ見てくれてたりして本当にうれしかった‪っ ̫ -˘

    また会いたいね♡

    虹色の飛行船20のおにいさんへ🤍ᩚ

    今日はお仕事終わりに呼んでくれてありがとう♡

    おにいさんすごい優しくて一緒に居る時間が本当に幸せだった(⑉• •⑉)
    始まる前からおにいさん硬くなってたりしてかわいかったね♡
    イチャイチャも優しくてすごい気持ちよかった🤭🫶🏻

    差し入れだったり、アイスもありがとう♡
    ちゃんと自己紹介のやつ見てくれてたりして本当にうれしかった‪っ ̫ -˘

    また会いたいね♡

    To List Page