This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • ラブチャンス佐世保店
    LOVE CHANCE in SASEBO

    SERAN Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    磨け!○○力!

    10/18 12:17




    トイレ休憩〜とか言ってせらんの事見てるんでしょ〜♡


    悪いお兄さんだね♡



    女子力って言葉あるけど、男力もありそうだよね♡



    種付けプレスとか、スクワットみたいで筋トレにもなりそう♡


    太ももの筋肉つけると勃/起力も上がるんだよ〜?



    もっともっとなが〜ぁく、○○○したいよね♡


    だから男力と勃/起力を磨けるように、せらんコーチとトレーニングの時間だよ♡♡


    磨け!○○力!




    トイレ休憩〜とか言ってせらんの事見てるんでしょ〜♡


    悪いお兄さんだね♡



    女子力って言葉あるけど、男力もありそうだよね♡



    種付けプレスとか、スクワットみたいで筋トレにもなりそう♡


    太ももの筋肉つけると勃/起力も上がるんだよ〜?



    もっともっとなが〜ぁく、○○○したいよね♡


    だから男力と勃/起力を磨けるように、せらんコーチとトレーニングの時間だよ♡♡


    To List Page