This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • Bijou
    BIJOU

    URARA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    あと3時間なり🤘🏻

    10/23 00:13



    3時まで受付してるからいつでも呼んでな📞︎🤍


    ネット予約も飛び込みも嬉しいです✨
    はじめましてでお会いして、ずっと気になってたとか
    いつも見たよ押してますっていうのもめちゃめちゃ嬉しいです✨✨


    指名してくれる方みんな優しくて嬉しい気持ち🫶


    これからもよろしくね🙆🏻‍♀️

    あと3時間なり🤘🏻



    3時まで受付してるからいつでも呼んでな📞︎🤍


    ネット予約も飛び込みも嬉しいです✨
    はじめましてでお会いして、ずっと気になってたとか
    いつも見たよ押してますっていうのもめちゃめちゃ嬉しいです✨✨


    指名してくれる方みんな優しくて嬉しい気持ち🫶


    これからもよろしくね🙆🏻‍♀️

    To List Page