This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • CASA BIANCA(カーサ・ビアンカ)
    CASA BIANCA

    SAHARARIO Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    ありがとうございました♡

    7/23 01:26

    東大阪のホテルに呼んでくれた優しいTさん💗

    Tさんの優しさと、心遣いがいっぱいで
    心までじんわり温かくなって
    すっごく心地いい時間でした✨

    今日はぐっすり寝れそうって言ってくれて良かったです♩

    Tさんの反応にすごく興奮しちゃって
    悪戯止まらなくて全身敏感になってしまいましたね🥴

    たくさん気持ち良くなってもらえて
    最後はあんなに沢山…❤嬉しかったよ😍

    また会えるといいな🐣💓

    ありがとうございました♡

    東大阪のホテルに呼んでくれた優しいTさん💗

    Tさんの優しさと、心遣いがいっぱいで
    心までじんわり温かくなって
    すっごく心地いい時間でした✨

    今日はぐっすり寝れそうって言ってくれて良かったです♩

    Tさんの反応にすごく興奮しちゃって
    悪戯止まらなくて全身敏感になってしまいましたね🥴

    たくさん気持ち良くなってもらえて
    最後はあんなに沢山…❤嬉しかったよ😍

    また会えるといいな🐣💓

    To List Page