This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • とろとろな女神たち
    TOROTORONAMEGAMITACHI

    ITOSHINO REIA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    [お題]from:lopdさん

    10/7 23:02

    お題:肌を綺麗に保つ秘訣を教えて下さい!に回答♪

    荒れていて悩んでいるなら皮膚科に行くのがいちばん!

    わたしはすごく荒れた時に相談して牛乳石鹸での洗顔で解決しました✨固形石鹸最強です!笑

    その他はリポソーム型のビタミンCを飲むことと睡眠をしっかりとることですimg

    [お題]from:lopdさん

    お題:肌を綺麗に保つ秘訣を教えて下さい!に回答♪

    荒れていて悩んでいるなら皮膚科に行くのがいちばん!

    わたしはすごく荒れた時に相談して牛乳石鹸での洗顔で解決しました✨固形石鹸最強です!笑

    その他はリポソーム型のビタミンCを飲むことと睡眠をしっかりとることですimg

    To List Page