This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • とろとろな女神たち
    TOROTORONAMEGAMITACHI

    AYANAGI RUKA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    私の全部を感じてほしいなぁ///♡

    9/6 21:32


    🎀100分2番手のお兄様🎀

    めっちゃ可愛い子来てびっくりした...
    ってほんと嬉しすぎるお言葉🙈💕
    最初はお互い緊張してたけど
    後半からぬるぬるえろえろの大爆発で
    めっちゃ楽しかったね🫣💕
    初めてのエステで気持ちよくなってくれて
    るかもとっても嬉しかったです💓✨
    また待ってますね☺️🫰🏻💕

    とろとろな女神たち🐇🎀彩凪るか


    私の全部を感じてほしいなぁ///♡


    🎀100分2番手のお兄様🎀

    めっちゃ可愛い子来てびっくりした...
    ってほんと嬉しすぎるお言葉🙈💕
    最初はお互い緊張してたけど
    後半からぬるぬるえろえろの大爆発で
    めっちゃ楽しかったね🫣💕
    初めてのエステで気持ちよくなってくれて
    るかもとっても嬉しかったです💓✨
    また待ってますね☺️🫰🏻💕

    とろとろな女神たち🐇🎀彩凪るか


    To List Page