This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • Pink Collection 大阪ミナミ店~ピンクコレクション~
    Pink Collection Osaka Minami Store

    MEGUMI Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    🤍お礼🤍

    9/14 16:31


    昨日はお誘いありがとうございました🤍


    地元が近いということもあり親近感感じました☺️✨


    お話してても凄いおっとりされててなんだか癒されちゃいました🥰


    その分ベットの上との
    ギャップ感じました❤️


    一緒に気持ちよくなれて嬉しかったです🥰


    大きい声出ちゃいそうだったので
    我慢するの頑張ってました🙈❤️



    また大阪に来られる際はぜひ✨


    🤍お礼🤍


    昨日はお誘いありがとうございました🤍


    地元が近いということもあり親近感感じました☺️✨


    お話してても凄いおっとりされててなんだか癒されちゃいました🥰


    その分ベットの上との
    ギャップ感じました❤️


    一緒に気持ちよくなれて嬉しかったです🥰


    大きい声出ちゃいそうだったので
    我慢するの頑張ってました🙈❤️



    また大阪に来られる際はぜひ✨


    To List Page