This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • 桃源郷クラブ
    Tougenkyo Club

    KAGOMIYA SORA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    ありがとうございました♡

    7/23 19:00

    優しい雰囲気が漂っていたりぴっちゃん♡

    沢山イチャイチャして
    2回も気持ち良くなってくださってありがとう♡

    気持ち良くなった後も手を止めない私…笑
    くすぐったいの我慢しているりぴっちゃん可愛かった(◦'︶'◦)♬.。

    私も沢山可愛がっていただけて幸せだったな♪

    私との楽しいお時間忘れないでね♡♡

    🌙籠宮そら💫

    ありがとうございました♡

    優しい雰囲気が漂っていたりぴっちゃん♡

    沢山イチャイチャして
    2回も気持ち良くなってくださってありがとう♡

    気持ち良くなった後も手を止めない私…笑
    くすぐったいの我慢しているりぴっちゃん可愛かった(◦'︶'◦)♬.。

    私も沢山可愛がっていただけて幸せだったな♪

    私との楽しいお時間忘れないでね♡♡

    🌙籠宮そら💫

    To List Page