This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • Tokyo Japan health
    TOKYOJAPANHEALTH

    KAZAMANOZOMI Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    叱ってください😔

    10/4 17:01


    新しい秋、冬服をネットで買おうと思ってるんだけどついつい買いすぎちゃう😇

    周りからしたら、同じようなやつあるじゃーん!!て感じのもその時は可愛くて買っちゃうけど、たしかにほぼ同じだなってなる笑

    それはいらないでしょ😠って言ってくれる人と一緒に買い物したい🛍️✨

    叱ってください😔


    新しい秋、冬服をネットで買おうと思ってるんだけどついつい買いすぎちゃう😇

    周りからしたら、同じようなやつあるじゃーん!!て感じのもその時は可愛くて買っちゃうけど、たしかにほぼ同じだなってなる笑

    それはいらないでしょ😠って言ってくれる人と一緒に買い物したい🛍️✨

    To List Page