This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • セレブクエストーKoshigayaー
    CELEBQUEST KOSHIGAYA

    MINA 20 Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    お礼日記🌸

    9/24 18:49

    ステラビアンカのR様

    昨日はみなと遊んでくれてありがとうございました😊
    物静かな❔Rさんだったけど🥺
    みなのおま◯こすごいっていいお尻してるねって褒められたのが嬉しかったです(*´︶`*)♡

    前からみなの出勤見てくれてありがとうございます✨
    昼間の方がご都合いいみたいで
    みなはむしろ日中がメインだからまた機会があったら遊んでくださいね🥰

    ゆっくり休んでください心配だよ🥲🥲

    お礼日記🌸

    ステラビアンカのR様

    昨日はみなと遊んでくれてありがとうございました😊
    物静かな❔Rさんだったけど🥺
    みなのおま◯こすごいっていいお尻してるねって褒められたのが嬉しかったです(*´︶`*)♡

    前からみなの出勤見てくれてありがとうございます✨
    昼間の方がご都合いいみたいで
    みなはむしろ日中がメインだからまた機会があったら遊んでくださいね🥰

    ゆっくり休んでください心配だよ🥲🥲

    To List Page