This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • (東京)Tokyo Adult Entertainment
    巨乳 口交 不戴胸罩 黑絲

    Ruirui(SWEET) Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    た!く!さ!ん!歩いた歩いた

    9/10 17:45



    ジュンク堂書店に行ってきて沢山

    気になる本あって楽しかったああ😭💓

    おうちから歩いての行き来も合わせて

    10㌔歩いてた(普段歩かないから足の裏が痛い)

    いい疲れで気持ちい。

    買った本は夜お風呂入りながらゆっくり読みます📖´-

    今日こそ写メ日記ー!!!えろいの

    あげたいと思っている夜!!

    た!く!さ!ん!歩いた歩いた



    ジュンク堂書店に行ってきて沢山

    気になる本あって楽しかったああ😭💓

    おうちから歩いての行き来も合わせて

    10㌔歩いてた(普段歩かないから足の裏が痛い)

    いい疲れで気持ちい。

    買った本は夜お風呂入りながらゆっくり読みます📖´-

    今日こそ写メ日記ー!!!えろいの

    あげたいと思っている夜!!

    To List Page