This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • BBW
    BI-BI-DABURYU-

    OKABOSHI Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    🎀お礼日記🎀

    7/29 20:11

    チェルシー 304 のお兄様

    ゆめの初めてのお兄様になってくれてありがとー!!♥️

    シャワーのお湯が熱々すぎるハプニングとかたっくさんのハプニングがあったね👀

    それでも大丈夫だよってわらってくれてとってもゆめは救われました😭

    色んなところなめなめしたり、すごい量出ちゃっててゆめで気持ちよくなってくれたのとっても嬉しかったよ♥️

    岡星ゆめ✩.*˚

    🎀お礼日記🎀

    チェルシー 304 のお兄様

    ゆめの初めてのお兄様になってくれてありがとー!!♥️

    シャワーのお湯が熱々すぎるハプニングとかたっくさんのハプニングがあったね👀

    それでも大丈夫だよってわらってくれてとってもゆめは救われました😭

    色んなところなめなめしたり、すごい量出ちゃっててゆめで気持ちよくなってくれたのとっても嬉しかったよ♥️

    岡星ゆめ✩.*˚

    To List Page