This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • 品川ハイブリッドマッサージ
    Shinagawa hybrid massage

    SERINA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    Hお兄様へ💖

    10/23 00:23

    Hお兄様100分コースありがとう😊


    最初から最後まで楽しかったね💕︎💕︎

    マッサージ中も世間話で盛りあがってずっと楽しかっね( ˙³˙)⇝💕
    マッサージ終わってからも抜く時すぐ途中で出ちゃって2回戦できなかったね😭😭

    でも楽しかったって言ってくれてすごく嬉しかったし、またこっち来た時呼んでくれるって言ってくれてすごく嬉しかった🤲´-。

    またのお誘いお待ちしてます🎶🌟

    Hお兄様へ💖

    Hお兄様100分コースありがとう😊


    最初から最後まで楽しかったね💕︎💕︎

    マッサージ中も世間話で盛りあがってずっと楽しかっね( ˙³˙)⇝💕
    マッサージ終わってからも抜く時すぐ途中で出ちゃって2回戦できなかったね😭😭

    でも楽しかったって言ってくれてすごく嬉しかったし、またこっち来た時呼んでくれるって言ってくれてすごく嬉しかった🤲´-。

    またのお誘いお待ちしてます🎶🌟

    To List Page