This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • 性の極み 技の伝道師 五反田店
    SEINOKIWAMI WAZANODENDOUSHI GOTANDATEN

    KANA Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    束縛系

    10/4 18:03



    かなです!昨日もお誘いありがとうございました🫡


    ネイルがちぎれたり、道端でこけたりスマホの画面が割れたり悲しい日でした🫠

    お兄さんの優しさが沁みました🥲

    早くかわいい爪にしたーい!



    今日は遅めからの出勤なのでぜひ寝る前にスッキリしておやすみください👍🏻´-

    ネット予約限定90分コースが1番お得に遊べるみたいです💓

    束縛系



    かなです!昨日もお誘いありがとうございました🫡


    ネイルがちぎれたり、道端でこけたりスマホの画面が割れたり悲しい日でした🫠

    お兄さんの優しさが沁みました🥲

    早くかわいい爪にしたーい!



    今日は遅めからの出勤なのでぜひ寝る前にスッキリしておやすみください👍🏻´-

    ネット予約限定90分コースが1番お得に遊べるみたいです💓

    To List Page