This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • SK
    SK

    REMI Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    ❤️今にも、溢れちゃいそうです。❤️

    9/22 14:45

    せっかくの三連休なのに
    雨やだね💦😭😭

    れみもたくさんのお兄さんと
    いっぱいえちえちしたいのに!!!


    ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰

    お願い!雨よ!病んで☔️笑
    夜には止むのかな?どーなんだろ!、!

    れみは21時までなので早めに予約
    お願いしますよ!!!

    15:30~🈳があるので
    残りの時間沢山お誘いくだしゃい❤️

    いっぱいイチャイチャしたい🥺

    ❤️今にも、溢れちゃいそうです。❤️

    せっかくの三連休なのに
    雨やだね💦😭😭

    れみもたくさんのお兄さんと
    いっぱいえちえちしたいのに!!!


    ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰ ⋱⋰

    お願い!雨よ!病んで☔️笑
    夜には止むのかな?どーなんだろ!、!

    れみは21時までなので早めに予約
    お願いしますよ!!!

    15:30~🈳があるので
    残りの時間沢山お誘いくだしゃい❤️

    いっぱいイチャイチャしたい🥺

    To List Page