This is an adult entertainment information site exclusively for foreign tourists visiting Japan, operated by City Heaven Net, Japan's largest adult entertainment information site, which enjoys 2.3 billion page views per month and over 4.50 million members.

  • SK
    SK

    REMI Diary

    ※女性プライバシー保護の為、画像・動画の保存等はお控え下さい

    お誘いくれないとイタズラしちゃうぞ!

    10/12 17:46

    お兄さん元気にしてますー?笑
    れみは元気もりもりです😄♡♡

    今絶賛お休みいただいてる期間で
    17日までお休みとなってます汗😥😥

    和歌山のお兄さんに会えなくて寂しい。。

    18日から復活なので
    れみとまだ遊んだ事ないよ!って方も
    もう遊んでくれたそこのお兄さんも!!!
    いっぱいお誘いください😊


    れみと下が寂しいって泣いてます🥺笑

    お誘いくれないとイタズラしちゃうぞ!

    お兄さん元気にしてますー?笑
    れみは元気もりもりです😄♡♡

    今絶賛お休みいただいてる期間で
    17日までお休みとなってます汗😥😥

    和歌山のお兄さんに会えなくて寂しい。。

    18日から復活なので
    れみとまだ遊んだ事ないよ!って方も
    もう遊んでくれたそこのお兄さんも!!!
    いっぱいお誘いください😊


    れみと下が寂しいって泣いてます🥺笑

    To List Page